K Anetě se na focení s dřevorubcem připojila i Lucie.
in

MAMAblog roku: trůn pro královny i statný dřevorubec

Která MAMAblogerka usedla na trůn pro královnu? Co dělali na párty tátové? A proč byl fotokoutek ve znamení lesa?

Už čtvrtý ročník MAMAblogu roku doplnil první ročník TATAblogu roku, a tak se na závěrečném eventu v Creative Worldu v pražských Holešovicích sešli tátové i maminky.

 

V kategorii Lifestyle slavila zlatý hattrick Míša Knězková z blogu MK Life. „Už je ale čas pustit do hry mladší ročníky, další MAMAblogerky. Navíc já čekám rodičovský hattrick,“ prohlásila vítězka a ukázala na pomalinku rostoucí bříško. Gratulace ji tak patří nejen k vítězství, ale hlavně k těhotenství.

Druhé místo obsadila SimiLife, na třetím místě skončil projekt Mámou bez filtru. Každá influencerka se posadila na trůn pro královnu, kde ji organizátoři obsypali výhrami.

V mimořádné kategorii Počin roku, kterou vyhlašují porotci z řad partnerů, zvítězily Maminy s rakovinou. Projekt si zaslouží pozornost díky tomu, že se z původní Šárčiny myšlenky „psaní jako terapie“ blog stal komunitním místem, kde se sdružují příběhy maminek s nemocí, přibývají tipy na léčení, recepty, nově se tvoří i odborná sekce, aby byl web studnou informací nejen pro nemocné maminky a jejich rodiny, ale i jako osvětový a preventivní program podpory Národního onkologického programu.

V kategorii Extra se nová tvář na předních příčkách vyloupla na třetím místě – Kate and Family. Na druhém místě se umístila Lucie Nachtigallová, která píše vtipné facebookové (i instagramové) statusy, z nichž sestavila i několik knih: Deník fejsbukové matky. „Druhé místo mi do sbírky chybělo, byla jsem první, třetí i snad čtvrtá,“ komentovala s úsměvem. „Ale připadám si už jako fosilie, příští rok bych radši byla už v porotě.“

Deníček nastávající matky alias Aneta Folberger rozdávala úsměvy na všechny strany nejen před výhrou, ale hlavně poté, co zjistila, že získala první místo. A aby toho nebylo málo, vyhrála i v mimořádné soutěži na eventu, a to kočárek v limitované edici Heritage Forest od české značky Petite Mars. Právě ta se stala speciálním partnerem eventu a influenceři tak na začátku mohli zhlédnout přehlídku jejich kočárků za doprovodu živé hudby. Modelku a modela v oblečení Pietro Filipi doprovodil i Muž roku 2016 Josef Kůrka, který se pak proměnil ve statného dřevorubce a pózoval #vobjetilesa v lesním fotokoutku s influencerkami. Kdo fotku nasdílel na sociální sítě a přidal správné hashtagy, mohl si vylosovat los – právě Aneta se fotila jako první a hned vyhrála.

Novou krev vlil do soutěže právě TATAblog roku. Třetí místo získal The Fotr, na druhém místě skončil Deníček moderního fotra (Dominik se rozhodl své výhry věnovat dětskému domovu, a tak doputovali do Dolní Čermné). Vítězství patřilo projektu Dva tátové. Ti zase věnovali část výher projektu Maminy s rakovinou.

Právě díky partnerům se celou akci podařilo zorganizovat. Hlavním mediálním partnerem je časopis a web Máma a já. Na eventu připravili partneři stylové koutky pro influencerky: u značky Onclé ochotná paní masérka provedla krátkou uvolňující masáž rukou, Johnson´s ukázal novou řadu Cottontouch v bílém dámském budoáru, babylove (privátní značka drogerie markt dm) připravil malý obchůdek, kde si šlo zadarmo „nakoupit“, uprostřed sálu vyrostl MAMovník – strom obsypaný dudlíky značky MAM. Značka T-Tomi představila námořnickou kolekci, Baby Sebamed rozdával stylové sladkosti i miniatury ideální na dovolenou. Influenceři také díky Mary Kay posílali růžově nebo červeně nalíčenou pusu domů (jako pohled), aby poděkovali svým blízkým za jejich podporu.

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Loading…

0

Komentáře