Která MAMAblogerka usedla na trůn pro královnu? Co dělali na párty tátové? A proč byl fotokoutek ve znamení lesa?
Už čtvrtý ročník MAMAblogu roku doplnil první ročník TATAblogu roku, a tak se na závěrečném eventu v Creative Worldu v pražských Holešovicích sešli tátové i maminky.
V kategorii Lifestyle slavila zlatý hattrick Míša Knězková z blogu MK Life. „Už je ale čas pustit do hry mladší ročníky, další MAMAblogerky. Navíc já čekám rodičovský hattrick,“ prohlásila vítězka a ukázala na pomalinku rostoucí bříško. Gratulace ji tak patří nejen k vítězství, ale hlavně k těhotenství.
Druhé místo obsadila SimiLife, na třetím místě skončil projekt Mámou bez filtru. Každá influencerka se posadila na trůn pro královnu, kde ji organizátoři obsypali výhrami.
V mimořádné kategorii Počin roku, kterou vyhlašují porotci z řad partnerů, zvítězily Maminy s rakovinou. Projekt si zaslouží pozornost díky tomu, že se z původní Šárčiny myšlenky „psaní jako terapie“ blog stal komunitním místem, kde se sdružují příběhy maminek s nemocí, přibývají tipy na léčení, recepty, nově se tvoří i odborná sekce, aby byl web studnou informací nejen pro nemocné maminky a jejich rodiny, ale i jako osvětový a preventivní program podpory Národního onkologického programu.
V kategorii Extra se nová tvář na předních příčkách vyloupla na třetím místě – Kate and Family. Na druhém místě se umístila Lucie Nachtigallová, která píše vtipné facebookové (i instagramové) statusy, z nichž sestavila i několik knih: Deník fejsbukové matky. „Druhé místo mi do sbírky chybělo, byla jsem první, třetí i snad čtvrtá,“ komentovala s úsměvem. „Ale připadám si už jako fosilie, příští rok bych radši byla už v porotě.“
Deníček nastávající matky alias Aneta Folberger rozdávala úsměvy na všechny strany nejen před výhrou, ale hlavně poté, co zjistila, že získala první místo. A aby toho nebylo málo, vyhrála i v mimořádné soutěži na eventu, a to kočárek v limitované edici Heritage Forest od české značky Petite Mars. Právě ta se stala speciálním partnerem eventu a influenceři tak na začátku mohli zhlédnout přehlídku jejich kočárků za doprovodu živé hudby. Modelku a modela v oblečení Pietro Filipi doprovodil i Muž roku 2016 Josef Kůrka, který se pak proměnil ve statného dřevorubce a pózoval #vobjetilesa v lesním fotokoutku s influencerkami. Kdo fotku nasdílel na sociální sítě a přidal správné hashtagy, mohl si vylosovat los – právě Aneta se fotila jako první a hned vyhrála.
Novou krev vlil do soutěže právě TATAblog roku. Třetí místo získal The Fotr, na druhém místě skončil Deníček moderního fotra (Dominik se rozhodl své výhry věnovat dětskému domovu, a tak doputovali do Dolní Čermné). Vítězství patřilo projektu Dva tátové. Ti zase věnovali část výher projektu Maminy s rakovinou.
Právě díky partnerům se celou akci podařilo zorganizovat. Hlavním mediálním partnerem je časopis a web Máma a já. Na eventu připravili partneři stylové koutky pro influencerky: u značky Onclé ochotná paní masérka provedla krátkou uvolňující masáž rukou, Johnson´s ukázal novou řadu Cottontouch v bílém dámském budoáru, babylove (privátní značka drogerie markt dm) připravil malý obchůdek, kde si šlo zadarmo „nakoupit“, uprostřed sálu vyrostl MAMovník – strom obsypaný dudlíky značky MAM. Značka T-Tomi představila námořnickou kolekci, Baby Sebamed rozdával stylové sladkosti i miniatury ideální na dovolenou. Influenceři také díky Mary Kay posílali růžově nebo červeně nalíčenou pusu domů (jako pohled), aby poděkovali svým blízkým za jejich podporu.
Komentáře