in , , ,

Kampaň 10 000 Dobrých skutků pomůže rodinám samoživitelů

K příležitosti 4. narozenin přichází eko plenky Kolorky s kampaní, která má pomoct rodinám samoživitelů. Vybízí své zákazníky i veřejnost k 10 000 Dobrých skutků. Zakoupením Dobrého skutku na e-shopu může každý koupit balení plenek za zvýhodněnou cenu, Kolorky pokryjí zbývající náklady a plenky zašlou do nadačního fondu Šatník Nory Fridrichové. Cílem je překročit deset tisíc, tolik balíků pak vystačí 200 rodinám přibližně na půl roku.

Na e-shopu kolorky.cz je produkt Dobrý skutek v nabídce celoročně. S ohledem na dopady pandemie na rodiny samoživitelů se jej však majitelka Jana Chladová rozhodla podpořit kampaní. „Mám to v sobě nastavené tak, že když můžu, pomůžu. A díky Kolorkám můžu, proto pravidelně Kolorky věnuji na různá místa. Před pár měsíci jsme zavedli na e-shop i pro naše zákazníky možnost nákupu charitativního produktu Dobrý skutek za zvýhodněnou cenu. V běžném měsíci se bavíme o stovkách Dobrých skutků, díky kampani ale chceme za měsíc dosáhnout deseti tisíc,“ vysvětlila Jana Chladová.

Ve spolupráci s Norou Fridrichovou a nadačním fondem Šatník pak budou plenky předány rodinám samoživitelů. „Darované plenky jsou pro nízkorozpočtové rodiny darem z nebes, protože je to položka, kterou nelze ze seznamu škrtnout. Plenky nenahradíte, prostě je potřebujete, ať už na ně máte, nebo ne. Mámám se často, když balík plen dostanou do ruky, úplně rozzáří oči. Deset tisíc dobrých skutků umožní poslat 200 rodinám s malými dětmi, které Šatník eviduje, plenky přibližně na půl roku,“ uvedla Nora Fridrichová. Kampaň necílí jen na rodiče, kteří nakupují plenky, Dobrý skutek na e-shopu může pořídit úplně každý bez nutnosti dalšího nákupu.

Do kampaně, která poběží přesně měsíc, se zapojila i spousta známých osobností, například Aneta Vignerová, Andrea Sestini Hlaváčková, Sandra Pospíšilová nebo Martina Pártlová. V pomyslné on-line štafetě si posílají plenky, které doputují k Noře Fridrichové a následně k rodinám samoživitelů. Zapojit se do on-line štafety může každý, kdo si na webu kolorky.cz zakoupí Dobrý skutek a bude sdílet krátké video či fotky s #10000dobrychskutku, případně využije samolepky či filtry na Instagramu a rámečky na Facebooku vytvořené speciálně pro kampaň.

Kampaň vznikla kompletně in-house. Poběží na sociálních sítích (Instagram, Facebook) značky
i vybraných influencerů od 23. června do 23. července. K dohledání on-line bude také pod #10000dobrychskutku. Oficiální fotografie ke kampani pořídila Klára Štětinová.

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Loading…

0

Komentáře